Naujas Vartotojas? Sukurti paskyrą
Kas yra elektroninis droselis valdytojas ?
elektronines droselio valdytojas yra droselio atsako valdytojas.Ji pašalina atsako vėluojama dėl jūsų elektroninis akceleratoriaus pedalas.Efektyviai, tai leidžia jūsų variklis greičiau reaguoti.Kaip rezultatas, jūsų automobilis gali paspartinti greičiau.
Mes turime sprendimą jums!!
Elektronines droselio valdytojas turi skirtingų valdymo režimų: NEI, EB, P1, P2, P3, AAA, VPAS.iš viso, yra tai, kas daro mus skirtingus, nei kiti.elektronines droselio valdytojas yra programuojami pagal savo norą per jūsų automobilio
Režimo funkcija įvadas:
P1Mode (Sporto režimas)
P1Mode siūlo (nuo 1 iki 9) 9 jautrumo lygius, tai leidžia vairuotojui melodija valdiklį į norimą jautrumo lygį.Pasirinkti 9 ir rankena vairas stora, arba paspauskite 1 lygio švelnus sklandžiai pagreitis.
P2 Mode (Sport režimas )
P2Mode siūlo (nuo 1 iki 9) 9 jautrumo lygius, tai leidžia vairuotojui melodija valdiklį į norimą jautrumo lygį.Pasirinkti 9 ir rankena vairas stora, arba paspauskite 1 lygio švelnus sklandžiai pagreitis.
P3 Režimas (Lenktynių režimu)
P3 Režimas siūlo (nuo 1 iki 9) 9 jautrumo lygius, tai leidžia vairuotojui melodija valdiklį į norimą jautrumo lygį.Pasirinkti lygį 9 .Vien greičio konkurencijos ,stiprus stumti atgal greičio,skrydžio jausmą, vairavimo ,rekomenduojama naudoti arenų .
EB Režimas (taupymo režimas)
EB režimas siūlo (nuo 1 iki 9) 9 jautrumo lygius, yra skirta ekonomiką, mažinant akseleratoriaus reakcijos laikas.Taip pat patogu, kai jūs esate ant trasos, ir ieško šiek tiek daugiau droselio kontrolė, tikrindama.taupyti degalus.
AAA (Automatinis režimas )
P1Mode/sporto režimas
P2Mode/sport režimas
P3Mode/ lenktynių režimu
EB Režimas/ taupymo režimas
SSS (Rankinis režimas )
P1Mode/sporto režimas
P1Mode/sport režimas
P3Mode/ lenktynių režimu
EB Režimas/ taupymo režimas
NORMode (Normalus režimas)
Atneša transporto atgal į standartas
KAIP TAI VEIKIA
Į Eittar yra naujausia efektyvumo didinimo jūsų automobiliui.Ji yra sukurta siekiant sumažinti vėlavimą į jūsų transporto priemonės skristi laidais pedalo keičiant transporto priemones throttle curve.
Staigesnis / pagreitis Sklandžiau
Geresnis pagreitis esant apkrovai situacijas, kaip vilkimo arba alpinistinės kalvos
Tinka tiek Automatinėms ir mechaninėms transmisijoms
Paprasta 5 minučių montavimas be specialių įrankių reikia
Kodėl turėčiau naudotis Eittar elektronines droselio valdytojas?
Naujų transporto priemonių, kiekvienais metais keičiasi, daugiausia dėl pokyčių elektronika.Transporto priemonės sistemų, kurios buvo mechaniškai valdomų dabar kontroliuoja automobilio kompiuterį.Vienas toks naujas sistemos elektronines droselio kontrolė, žinomas kaip " drive-by-wire.
Drive-by-wire " sistema pašalina paprastųjų mechaniškai valdoma sistema, kuri buvo naudojama nuo automobilių.Standartinis mechaniškai valdomas akceleratoriaus pedalas naudoja kabelį pritvirtinti iš pedalas droseline sklende.Kai jūs paspaudžia ant pedalo, kabelis atidaro atlenkiamas, leidžiant oro pro į variklį.Variklio RPM yra tiesiogiai proporcingas į kampą, atlenkiamas.
Su " drive-by-wire, kabelis yra pakeistas elektroniniu būdu valdoma sistema, naudojant pažangias elektromechaninės pavaros, vieta kabelio, kurio akceleratoriaus pedalo padėties jutiklis yra prijungtas prie akceleratoriaus pedalo.Šio jutiklio,kuris yra potenciometras, nustato pozicija akceleratoriaus pedalo ir signalai šią informaciją į automobilio ECU, savo ruožtu, komandos droselio kontrolės variklį, atidaryti arba uždaryti droselio sklendės.
Ar Manote, kad jūsų akseleratoriaus pedalas Kempine ?
Drive-by-wire " sistema turi savo apribojimų, tačiau pagrindinė problema yra ta, kad droselio reagavimo laikas yra žymiai ilgesnis.Droselio reakcija, taip pat žinomas kaip transporto priemonės informatyvumas, yra priemonė, kaip greitai, vidaus degimo variklis, gali padidinti jo galia, nuo nedidelio RPM aukštojo daugiau galingas RPM atsakas į vairuotojo prašymą pagreitis; spausdami pedalą žemyn.Droselio reakcija dažnai yra sumaišytų su geresnis galia; tačiau droselio reakcija yra iš tikrųjų matavimų laiko reikia keisti išėjimo galia.
Vairuotojai visi vertiname reikia greičio ir suvirpinti stumia mūsų automobiliai į naujesnių ribos, ir lėčiau droselio reakcija bus tik daugiau laiko reikia gauti jūsų transporto priemonė, max galia.Spręsti problemą antrinėje rinkoje pasaulyje sukūrė naują sistemą, kad būtų nepaisoma gamyklos elektronines droselio kontrolės parametrus, kurie pastebima laikui.Pedalo Vadas Sklendės Reguliatorius, yra puikus papildymas pridėti, kad papildomų "WOOW" savo " drive-by-wire transporto priemonės.
Pedalo Vadas bus iš esmės perduoti EKIU transporto priemonės.Reguliatorius yra skirtas atsižvelgti į informaciją, teisę nuo akceleratoriaus pedalo padėties jutiklio ir kaupia jį į didelio greičio reguliatorius grandinės.Ji taip pat šiek tiek pažangos, kuri numerį ir tada siunčia jį tiesiogiai ECU.By siųsti informaciją į kompiuterį, tokiu būdu pora patikrinimai gali būti pamiršta, kad variklio kompiuteris bus prieš siunčiant signalo atidaryti atlenkiamas.Su šio valdiklio turite skirtingų programavimo funkcijos; P1\ P2\P3 \AAA\ VPAS ir EB programavimo galimybė programavimo galimybė yra 1 iki 9 Lygiais,9 Lygių Pagreitis.Tačiau Pagreitis bus pastebimai greičiau.
Savybės:
-Padidėjęs, tiksliai, akceleratoriaus reakciją, daugiau energijos, greičiau pagreičio!
-Pašalina throttle response vėlavimo;
-Automobilių reaguoja į maždaug pusę laiko, esant mažai sūkių per minutę;
-Įsibėgėjimas vėlavimo trečia ir ketvirta pavara lygus nuliui;
-Mano galios visoje pavarų perjungimo ciklą;
-Lengviau Lenkti visus įrankius;
- Paprasta 5 minučių montavimas be specialių įrankių reikia